lördag 10 april 2010

Varsin klänning

Underbart med solsken så M och jag gav oss ut på lördagstur till stan.
På begäran av en 2-åring blev det lunch på McDonalds (jag undrar vem som lärt henne detta) och på min begäran en liten sväng i affärerna. Kollade in Pop, väldigt tråkigt utbud i butik. Har massar av fint på nätet så får nog beställa om det ska köpas nåt. Kappahls Vintage Stories däremot, hade kunnat köpa allt!
Men det gjorde jag inte, en underbart söt klänning till M och en till mig fick räcka. Tyvärr var min lite stor i ryggen och lillans aningen för liten så vi får se om de stannar eller åker tillbaka.
Mannen kommer hem om en stund och får avgöra.
Nu är det naptime, får passa på medans man kan. Måste vara pigg till ikväll!

1 kommentar:

  1. vilken fin blogg :-) ja creme brule är supersmaskigt, fast den jag gjorde var inte en "äkta" utan en lättare variation :-)

    trevlig kväll!

    SvaraRadera