lördag 17 april 2010

Lördagsmys med sjuk tjej.

Jag och M hade en mysig dag här hemma idag, bara vi tjejer. R jobbade ännu en lördag så vi tog sovmorgon, lekte, tittade på tv, sov lång middagsnap och var ute och handlade lördagsgodis och mat. Väl hemma tyckte jag hon såg lite väl hängig ut och efter temp så jodå, visst hade lillan feber.
Brukar inte märkas så värst mycket på henne annars men idag gjorde det. Och jag måste säga att jag gillar det. Ok, skäms en aning nu men hon har varit så gosig idag! Läst böcker, velat sitta i knäet och faktiskt tittat på tvn. Sånt som hon aldrig gör annars. Vill så klart inte att min lilla vilding ska vara sjuk men jag har njutit av stillheten och harmonin som rådit i huset här idag. Somnat nu med en panodil i kroppen så duracellkaninen är förhoppningsvis tillbaka imorgon.

Nu ska R och jag hålla lördagkväll, dricka varsitt glas vin och se nåt kul på tv. Har en B&J's peanutbutterglass i frysen som jag hör kallar på mig så den ska jag klämma nu. Såå god!

1 kommentar:

  1. åh, jag har inte testat den glassen än, antar att den är galet god? =)

    SvaraRadera