söndag 11 april 2010

Det värker i mitt skal

Hade en mycket trevlig kväll igår. De nyförlovade bjöd på skumpa och jag drack nog nästan en av flaskorna själv. Har glömt att champagne går rätt upp i huvudet på en, blev faktiskt lite på lyset igår :)
Och som vanligt betalar man för det dagen efter, det är därför jag inte dricker särskilt ofta.
Så nu ligger jag här, med dunkande huvud och täppt näsa.
Visst är det nog allt lite synd om mig? Hungrig är jag med, sugen på god brunch som den amerikanska de hade på hotell Heden förr. Eller kanske fortfarande har men det spelar mindre roll nu. Alldeles för långt.. Och M har inte riktigt lär sig det där med brunch, eller ens sitta still när hon äter något alls. Så det får bli om några år, det kan jag njuta..
Försökte nyss lägga upp bilder på alla goda grejer som jag ville äta men det hamnar bara överst i inlägget. Vad är fel? Nån som vet?












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar