tisdag 20 april 2010

Fotbollsnördarna har invaderat vår lägenhet.
4 är dom och utnumrerar mig totalt vilket betyder att jag har ingenting att säga till om när det gäller vad som ska tittas på på tvn.
Så jag har tagit datorn, ska slänga in lurarna i öronen och se en serie i stället.
Trött idag efter den hattiga morgonen när jag fick kasta mig iväg till jobbet när jag var inställd på härlig sovmorgon. Blir tidigt i säng men först blir det lite shoppingkoll på nätet medans jag väntar på min serie. Fick massa reklamblad med rabatter med posten idag och som den sucker som man är, måste man ju kolla läget. Jag menar, man tjänar ju på det eller hur va det?

1 kommentar:

  1. Gött med fotboll ju, men en go serie är inte heller fel. Hoppas stumpan kryar på sej snart, och du vet att vi finns om det kör ihop sej. Puss på er!

    SvaraRadera