torsdag 22 april 2010

Hemma igen

Min älsklingstjej är hemma igen! Efter att ha fått lämna bort lilla sjuklingen till mamma då både jag och R omöjligt kunde vara hemma så har hon återvänt frisk och kry idag. Längtat som en galning och det har varit SKITjobbigt att vara ifrån henne så länge, och särskilt när hon varit sjuk. I onsdags när mamma ringde och sa att hon hade över 39 grader var jag redo att slänga mig i bilen och hämta hem henne, strut i allt vad jobb heter men fick sansat mig lite. Det har ju gått bra även om det gjorde lite ont i hjärtat.
Är i alla fall överlycklig över att ligga här i sängen och höra henne sussa sött och planerar att ha en härlig tjejdag imorgon när jag är ledig. Behöver ta igen lite känner jag.

1 kommentar:

  1. Åååå vad skönt att hon äntligen är hemma och framförallt är frisk. Ha en underbar dag ihop mina flickor! Puss

    SvaraRadera