måndag 10 maj 2010

Födelsedagar

Så har vi hunnit halvvägs in i maj och idag, när jag vabbar med en ögonsjuk liten fis, känner jag att jag faktiskt skulle kunna slå mig ner och blogga lite.


Valborg och början av maj har bara sprungit förbi och snart är det dax för flera födelsedagar här hemma. M och jag fyller år med en veckas mellanrum så nästa onsdag blir vår docka hela 2 år! Hon säger gärna själv att hon fyller "teee" men vi har drillat henne och nu är det "tåå" som gäller. Helt på det klara med att hon ska få paket är hon och morfar ska köpa en cykel bestämde hon redan för en månad sen. Vilket mormor och morfar naturligtvis också gjort :) En rosa trehjuling i plåt som jag vet hon kommer att älska!


Imorgon är det stora flickan i huset som är födelsedagsbarn, dvs jag då :)


Ska faktiskt slå till på lite fest, är ju helgdag på torsdag och jag vet inte när jag hade kalas senast. Ska bli riktigt kul. Lite vänner, god mat och dricka sen spel och singstar är det tänkt. Ska nog bli bra..
Bjuder på en bild på lilla prinsessan i vad som var tänkt att bli hennes födelsedagsklänning. Känns dock som det kommer att vara för kallt då så den får sparas till sommarens kalas i stället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar