torsdag 13 maj 2010

Vardag

Så har jag blivit ett helt år äldre även detta året. Hade en trevlig kväll med mat, dryck, musik och snack. Alldeles lagom fest för min del. Sen fick vi sovmorgon och hela dagen på oss för Vera ringde och ville ta med Matilda till Andy's lekland. Och det var ju klart hon fick, M tycker det är super kul. Så vi låg i sängen och kollade hus/lägenheter och tittade på film. Shutter Island men såg inte klart den, somnade så klart. Rätt sugen på att se klart den, tror jag räknat ut den redan men vem vet..
Var inte bakis alls men hade sådana cravings efter godsaker så vi åkte och handlade massa god mat. Kött, rotfruktsgratäng, bea och sallad blev det till middag sen choklad, chips och glass framför 3 säsongen av Supernatural. En perfekt mysdag.
Idag är ledigheten slut för mig, jobbar fram till nästa fredag igen innan det blir ledigt för mig igen. Men det får man ta..
Börjar sent idag i alla fall och det är alltid nåt, fast jag hellre skulle vilja stanna hemma och vara ledig med min familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar